HTML

Találkozgatok valakivel, pedig házas vagyok

2014.05.07. 20:38 apollo18

 

Valamit be kell vallanom. Találkozgatok valakivel annak ellenére, hogy házas vagyok.

Egy elképesztő lány. Gyönyörű, okos, ügyes, erős és végtelenül erős hite van Istenben. Imádom elvinni vacsorázni, moziba, rendezvényekre és mindig megmondom neki mennyire csodaszép. Nem emlékszem, hogy mikor voltam rá mérges öt percnél tovább, és a mosolya mindig derűsebbé teszi a napomat.

Néha teljesen váratlanul megjelenik a munkahelyemen, és meglep egy saját készítésű ebéddel. Egyszerűen nem hiszem el, milyen szerencsés is vagyok, hogy randizok valakivel annak ellenére, hogy házasságban élek. Téged is bátorítalak, hogy próbáld ki és meglátod mennyivel jobb lesz az életed!

Ja és igen, azt mondtam már, hogy ez a nő, akivel randizni szoktam, a feleségem? Mégis mire számítottál?

Csak mert házas vagy, az nem jelenti azt, hogy a randizós életednek vége.

Azután is folytatom a randizást a feleségemmel, hogy elvettem. Miért is hagynám abba? Mert kimondtuk a nagy „Igen!”-t? Túl sokszor látok kapcsolatokat zátonyra futni, mert az emberek nem kezdeményeznek.

A randizás az az idő, amikor különleges és páratlan módon tudhatsz meg többet a másikról. Miért is akarnál ennek véget vetni? Szerintem nem kéne. Azok a pillangók a gyomrodban az első randiról nem kéne, hogy abbahagyják a csapkodást, csak mert néhány év eltelt. Ébredj fel minden nap és tekints a másikra úgy, mintha még csak az első randikon lennél. Elképesztően pozitív változást fogsz tapasztalni a párkapcsolatodban.

Amikor egy párkapcsolatról beszélünk, a kommunikáció és a töretlen elszántság a kulcs. Senki sem akar olyannal együtt lenni, aki nem adja bele szívét-lelkét.

Téged is arra bíztatlak, hogy vidd el randizni, tedd oda magad teljes szívvel, és értsd meg, hogy a randizás nem ér véget a házasság kezdetével.

Jarrid Wilson blogbejegyzése

Romantic-Couple-Wallpaper-HD.jpg

komment

Címkék: egyéb

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása